보기 힘든 분은 인벤가서 봐주세요
출처 :
http://www.inven.co.kr/board/powerbbs.php?come_idx=2778&query=view&p=1&my=&category=&sort=PID&orderby=&where=&name=&subject=&content=&keyword=&sterm=&iskin=&mskin=&l=23413
Offense 오펜스[공격]
Tier 1
-Feast (1 Rank) - Each time you kill a unit restore 2 health and 1 mana
유닛을 죽일때마다 체력 2와 마나 1을 회복합니다.
-Fury (4 Ranks) - Gain 1.25/2.5/3.75/5% increased Attack Speed
1.25/2.5/3.75/5% 의 공격 속도를 얻습니다.
-Sorcery (4 Ranks) - Gain 1.25/2.5/3.75/5% Cooldown Reduction
1.25/2.5/3.75/5% 의 재사용 대기시간 감소를 얻습니다
-Butcher (1 Rank) - Deal 2 additional damage versus minions with basic attacks and single target spells (does not included Damage over time effects or Area of Effect spells)
미니언에게 평타와 단일 타겟 기술을 사용할 때 2의 데미지를 추가로 줍니다.
(도트 데미지와 광역 공격 기술에는 적용되지 않음)
Tier 2
-Doubled Edge Sword (1 Rank) - Melee: Deal an additional 2% damage and receive 1% additional damage. Ranged: Deal and recieve an additional 1.5% damage
근거리 : 공격 시 2%의 추가 데미지를 주고 피격 시 1%의 추가 데미지를 받음
원거리 : 공격/피격 시 1.5%의 추가 데미지를 주거나 받음
-Brute Force (3 Ranks) - +4/8/12 Attack Damage at level 18 (+0.22/0.44/0.66 per level)
레벨 당 공격력 +0.22/0.44/0.66
-Mental Force (3 Ranks) - +6/12/18 Ability Power at level 18 (+.33/.66/.99 per level)
레벨 당 주문력 +.33/.66/.99
Tier 3
-Spell Weaving (1 Rank) - Damaging an enemy champion with an auto attack increases your spell damage by 1% stacking up to 3 times. (Max 3% damage increase)
적 챔피언을 평타로 때릴때마다 스킬 데미지가 1% 증가. 세 번 중첩됨
-Martial Mastery (1 Rank) (Req Brute Force) - +5 Attack Damage
AD 5 증가
-Arcane Mastery (1 Rank) (Req Mental Force)- +8 Ability Power
AP 8 증가
-Executioner (3 Ranks) - Increases damage dealt to champions below 20/35/50% health by 5%
적 챔피언 체력이 20/35/50%이하일때 가하는 데미지 5% 증가
Tier 4
-Blade Weaving (1 Rank)(Req Spell Weaving) - Damaging an enemy champion with a spell increases your basic attack damage by 1% stacking up to 3 times. (Max 3% damage increase) This cannot be trigger more than once per second
적 챔피언을 기술로 공격할 때 평타 데미지가 1% 상승. 3번 중첩.
1초에 한 번만 중첩됨.
-Warlord (3 Ranks) -Increases Bonus Attack Damage by 2/3.5/5%
추가 AD가 2/3.5/5%만큼 증가
-Archmage (3 Ranks) - Increases Ability Power by 2/3.5/5%
주문력 2/3.5/5% 만큼 증가
-Dangerous Game (1 Rank) (Req Executioner)- Killing a champion restores 5% of your missing health and mana
적 챔피언을 킬 하면 잃은 체력과 마나의 5%가 회복됨
Tier 5
-Frenzy (1 Rank) - Critical hits increases your attack speed by 5% for 3 seconds (stacks up to 3 times)
치명타 공격 시 평타 속도가 3초간 5% 증가 (3번 중첩 가능)
-Devastating Strikes (3 Ranks) - +2/4/6% Armor and Magic penetration
방어력 관통력과 마법 관통력이 +2/4/6% 만큼 증가
-Arcane Blade (1 Rank) - Your basic attacks also deal bonus magic damage equal to 5% of your Ability Power
평타에 주문력의 5% 만큼의 추가 마법 피해가 묻음
Tier 6
-Havoc (1 Rank) - 3% Increased Damage
데미지가 3% 증가
Defense 디펜스 [방어]
Tier 1
-Block (2 Ranks) - Reduce incoming damage from champion basic attacks by 1/2
적 챔피언에게 받는 평타 데미지가 1/2 감소
-Recovery (2 Ranks) - +1 health per 5 seconds
5초당 체력 회복 +1
-Enchanted Armor (2 Ranks) - Increase your bonus Armor and Magic Resistance by 2.5/5%
추가 방어력과 마법 저항력이 2.5/5% 증가
-Tough Skin (2 Ranks) - Reduce damage taken from neutral monsters by 1/2, This does not effect lane minions
몬스터에게 받는 피해가 1/2 감소
Tier 2
-Unyielding (1 Rank)(Req Block) - Melee - Reduce all incoming damage from champions by 2 Ranged - Reduce all incoming damage from champions by 1
근거리 : 챔피언으로 부터 오는 피해가 2 감소
원거리 : 챔피언으로 부터 오는 피해가 1 감소
-Veteran Scars (3 Ranks) - +12/24/36 Health
체력 +12/24/36
-Bladed Armor (1 Rank) - Enemy monsters that attack you bleed dealing damage equal to 1% of their current health each second.nThis does not work against lane minions.
몬스터에게 피해를 받을 때 해당 적 현재 체력의 1% 에 해당하는 피해를 입힘(번역 확실하지 않습니다.)
Tier 3
-Oppression (1 Rank) - Reduces damage taken by 3% from enemies that have impaired movement (Slows, snares, taunts, stuns, etc)
이동 방해 효과를 받고 있는 적으로부터의 피해가 3% 감소
-Juggernaut (1 Rank)(Req Veteran Scars) - +3% Maximum Health
최대 체력 +3%
-Hardiness (3 Ranks) - +2/3.5/5 Armor
방어력 +2/3.5/5
-Resistance (3 Ranks) - +2/3.5/5 Magic Resistance
마법 저항력 +2/3.5/5
Tier 4
-Perseverance (3 Ranks) - +1/2/3% of your missing health every 5 seconds
5초 마다 잃은 체력의 +1/2/3% 회복
-Swiftness (1 Rank) - Reduce the effectiveness of slows by 10%
받는 둔화율의 10% 감소
-Reinforced Armor (1 Rank)(Req Hardiness) - Reduces damage taken by critical strikes by 10%
받는 치명타 피해의 10% 감소
-Evasive (1 Rank)(Req Resistance) - Reduces damage taken by 4% from Area of Effect magic damage
받는 광역 마법 피해의 4% 감소
Tier 5
-Second Wind (1 Rank)(Req Perseverance) - Increase all sources of incoming healing by 10% when below 25% health
체력이 25% 이하가 될때 모든 종류의 회복 능력이 10% 증가
-Legendary Guardian (4 Ranks) - +1/2/3/4 Armor and 0.5/1/1.5/2 Magic Resistance for each nearby enemy champion
근처 적 챔피언의 수 만큼 방어력 +1/2/3/4, 마법 저항력 +0.5/1/1.5/2
-Runic Shield (1 Rank) - Start the game with a 50 health shield. This shield regenerates each time you respawn
게임이 시작될때 50의 방어막을 가지고 시작하며, 리스폰 될때마다 재생성됨
Tier 6
-Tenacious (1 Rank) - Reduces the duration of crowd control effects by 15%
강인함 15%
Utility 유틸리티 [보조]
Tier 1
-Phasewalker (1 Rank) - Reduces the casting time of Recall by 1 second
귀환 시간이 1초 감소
-Fleet of Foot (3 Ranks) - +0.5/1/1.5% movement speed
이동속도 +0.5/1/1.5%
-Meditation (3 Ranks) - +1/2/3 mana regen per 5
5초당 마나 회복 +1/2/3
-Scout (1 Rank) - Increases the cast range of wards and trinket items by 10%
와드와 장신구의 사용 범위가 10% 증가
Tier 2
-Conjuror (1 Rank) - Summoned units, traps, and cloness have 10% increased duration. This does not work on wards
소환된 유닛, 덫, 복제의 지속 시간이 10% 증가. 와드에는 적용 안됨
-Summoner's Insight (3 Ranks) - Reduces the cooldown of Summoner Spells by 4/7/10%
소환사 주문의 쿨타임이 4/7/10% 감소
-Strength of Spirit (1 Rank)(Req Meditation) - Gain Health Regeneration equal to 10% of your Mana Regeneration
마나 재생률의 10% 만큼 체력 재생력을 추가로 얻음
-Alchemist (1 Rank) - Increases the duration of your potions and elixirs by 10%
포션과 영약의 지속 시간을 10% 증가
Tier 3
-Greed (3 Ranks) - +.5/1/1.5 gold every 10 seconds
10초당 +0.5/1/1.5 골드 획득
-Runic Affinity (1 Rank) - Increases the duration of shrine, relic, quest, and neutral monster buffs by 20%
버프 지속 시간 20% 증가
-Vampirism (3 Ranks) - +1/2/3% lifesteal and spellvamp
생명력 흡수, 주문 흡혈 +1/2/3%
-Culinary Master (1 Rank)(Req Alchemist) - Your health potions are upgraded into Biscuits that restore 20 health and 10 mana instantly upon consumption
체력 포션을 원래 회복 효과에 '복용 즉시 체력 20, 마나 10을 추가로 회복'시켜주는 비스킷으로 업그레이드
Tier 4
-Wealth (1 Rank) (Req Greed)- +40 Starting Gold
게임 시작 시 골드 +40
-Bandit (1 Rank) - Melee: Grants an additional 15 Gold on Champion kill or assist Ranged: You gain an 3 gold each time you attack an enemy champion. This cannot trigger on the same champion more than once every 5 seconds
근거리 : 챔피언 킬 및 어시스트 시 추가로 15 골드 획득
원거리 : 적 챔피언을 평타로 때릴때마다 3 골드 획득. 이 효과는 같은 챔피언에게 5초에 한 번만 적용됨
-Expanded Mind (3 Ranks) - +2/3.5/5% increased maximum mana
최대 마나 +2/3.5/5%
Inspiration (2 Ranks) - +5 experience every 10 seconds while near a higher level allied champion
근처에 자기보다 높은 레벨의 아군 챔피언이 있으면, 10초마다 +5 경험치 획득
Tier 5
-Scavenger (1 Rank) (Req Bandit)- +1 Gold each time an ally kills a nearby lane minion
근처 미니언을 아군이 죽이면 +1 골드 획득
-Intelligence (3 Rank) - +2/3.5/5% Cooldown Reduction and reduces the cooldown of Activated Items by 4/7/10%
스킬 쿨타임이 +2/3.5/5% 감소되고, 액티브 아이템 쿨타임이 4/7/10% 만큼 감소
Tier 6
-Wanderer (1 Rank) - Gain 5% increased movement speed out of combat
전투에서 벗어났을 시, 5% 추가 이동 속도를 얻음